
Enerji Enstitüsü emekli öğretim üyesi Prof. Dr. Şarman Gençay hayatını kaybetti
Uzun yıllar boyunca Enerji Enstitüsünde görev yapmış emekli öğretim üyesi Prof. Dr. Şarman Gençay hayatını kaybetti.
Akademik hayatı
Yüksek Makina Mühendisi Şarman Gençay, 1961 yılında İTÜ Makina Mühendisliği bölümünden mezun oldu. 42 yıl boyunca emek verdiği enerji enstitüsünde Nükleer Uygulamalar Ana Bilim Dalı ve Nükleer Bilimler Ana Bilim Dalı Başkanlığı yapmıştı. Aynı zamanda da İTÜ Mezunlar Derneği onursal üyesiydi.
Cenaze töreni
Cenazesi 26 haziran 2026 Cuma günü Zincirlikuyu Camii'nde kılınacak cuma namazını müteakip Zincirlikuyu Mezarlığı’nda defnedilecektir.
arı24 ailesi olarak ailesine, sevenlerine ve İTÜ camiasına başsağlığı dileriz.
